world

Followers

RSS

About Me

My photo
beban akan membunuh impian ;)
Powered By Blogger

Li..praktikal time

hai3....hahahahaha
lama dh x tules nh..kui3..ommo//^^'' x ley blah la aku tgk post b4 nh
hahahahhaha....time dulu x matured..hahahaha

ok skg aku berada di felda sg tengi hulu selngor...utk praktikal...
kat sini mcm2 pengalamn aku jumpa...
rupenye BELAJAR vs BEKERJA nh mmg lain glerrrrrr...
penat ade seronok ad...sbb x hadap buku
tp sape kate keja x adap buku...
aku la manusia yg kena madap buku bila wat analysis kt makmal...
skg nh aku department OPERATION...kei3..
keja aku lawat kilang..wat anlysis sample minyak mentah yg telah dihasilkn..
ikot x stndr yg ditetapkn oleh pembeli..mencabar..
abes tgn aku...uwaaaaa...(luke sikit je...hihihihi)

aku respect gler n supervisor aku...dr A---->Z die explain
smp aku lak t'kulat2 nk tny sbb die explain detail..
tula die ckp..pengalaman mematangkan kite..
tp kite kena berusha memahamkan segala ilmu yg ad..sebb smp bila2 kita x seharusnye brd di takuk yg lama...mule3..adesss aku x brp selesa di sini
sbb aku bkn LOCAL RESIDENT di sini...lm2 baru aku dpt menyesuaikn diri

ok la nk smbung wat buku log n tdoqqq..cek pnt nh...
pape pon aku dpt rasenye...sumthing..hahaha
xpe la aku mls nk pikir...kite bako je laaaa~~^^''




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment