world

Followers

RSS

About Me

My photo
beban akan membunuh impian ;)
Powered By Blogger

dugaan....^^

ok...dlm idop nh kite x abes2 di uji...
huhuhuhu...mcm aku...allah beri satu nikmat...
iaitu pointer aku naik dr sem lps..alhamdulillah...
dan diberi 1 cubaan agar aku sentisa sedar dan x lalai dgn urusan dunia...
tanggal 11 jun 2011...insiden yg telah merubah bentuk n warna lengan ku...
=(...naseb bek x kena kt muka...makna nya allah still syg kt aku...
aku pon dh mls nk cter camne la aku ley terkena air panas tu...




IT'S COME FROM THE STUPID & CLUMSY WORKER..tht all i can say...pheww..
lg 2 mgu saje ag..aku berharap sgt cepat la kering..aku nk msk perbarisan tauliah..
itu adalah salah satu impian aku sbnrnye nk berada slm pdg kwd pas tgk cter
MENERJAH AWAN kt TV1 dulu ms zmn aku skola rendah ag...ahahaha...

cam best +bangga dpt berkawad dpn sume org walaupon x la teror mn kawad pon...kalo kt skola dulu setiap kali kawad..ad selection aku la org yg akn terkeluar...so aku telah berjanji 1 hari nnt org2 yg keluarkan aku ms pemilihan kwd ms aku kt skola menegah diorg akn menyesal bila diorg tgk aku tauliah nnt..dan org2 yg bersekongkol n mereka time tu..ahahahaha...sbb skg aku tgk kt fb2 mrk2 ..diorg bukan hebat mn pon skg..wht u give u get back rite??ye la mn aku x dendam..emm bukan la dendam..terigat je..aku punye la penat berlatih kawad skli..pastu tup2 ms hari sukan tu..aku la manusia yg dikeluarkan ....pastu takut plk nk ckp n aku nk kuarkn aku..yela..mlm2 berlatih..ptg berlatih utk brp hr..tb2 soh org lain ckp n aku ..aku dikuarkn..ish3..soh plak kwn baik aku yg ckp..yelah time tu aku kire junior la..mn la berani nk lawan senior..kang ckp MENCOBA plak..hahaha...pastu keesokan harinye aku dgr..diorg buka sape2 nk msk kawad umah sukan aku time tu.alasan x cukup org...wut the fish...hanya mampu sumpah dlm hati je la..bukan aku xnk maafkn..entah..kalo aku igt blik2...hahaha...cam klakar je..semata2 umah sukan yg entah kemana..

sbb time kite susah la kite taw mn 1 lawan atau kawan..org yg akn sanggup tlg kite..
sbb aku pon manusia gak..hohhoho..x lari dr mcm2 sifat..x baek sgt..x la jahat bebenau...hahahhaha...aku akan menghargai org yg taw menghargai aku...tht's a promise.. sbb kdg2 kite pon x taw ms akn dtg mcm mn... walaupon aku mengharap org tu dtg bertanya kabar aku..sbb aku rs majoriti kwn aku dh taw..maybe die tu kera sumbang..x b'cmpur n org n taw perkembgn semasa kot...xpe la..ahahaha..lg baik kalo aku n die x penah kenal lgsung..aku kena berdikari n alert sbb aku boleh bergantung pd diri sendiri n ad family yg sgt2 support n also kwn2 yg sgt baik+caring..hahahaha...muah3...

so be happy..semoga keceriaan tu akn dtg kpd kite..huhuhuhuhuhu...rs lapar la plk tgk donut nh..hihihihihii

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

fadilah said...

choi...ade belog..meh jengok belog daku jua :)

areiza said...

choi...ahahha..aku dh follow dah

Post a Comment