world

Followers

RSS

About Me

My photo
beban akan membunuh impian ;)
Powered By Blogger

the conclusion...

ok seharian x online..
sbb bz + penat..ntah la..madang je aku cpt penat..
nsib baik la x tdo dlm klass..kalo x mesti kena bahan..
hahahaha...

td br dpt berita gembira..
mummy farah g scan baby..dpt ank lelaki..
alhamdulillah..dpt baby boy..smg dpt yg comel mcm farah..
sm mcm arwah ayah predict kt hospital sblm meninggal
kakngah mesti dpt ank lelaki..
wuwuwuwuw...rindu n puteri kakyong,kak anje..
nk blik melaka camni!!!!

act,aku tgh bz wat fyp..(final year project)
baru aku taw nape senior2 aku b4 nh smp kurus2 wat fyp
serious aku rs sgt la letih x ley blah..smp turun 5kg..
tp x seletih training palap 3 taon for 24/7 yg aku penah lalui..
syukur..zmn2 tu aku dh b'jye tempuh..
akhirnye dpt hasilnye yg b'baloi2..alhamdulillah

tpkn..1 thing in my mind...
act benda nh senang je..
aku dh t'biasa cari bayangan die di mn2..kah3...
so mt aku cpt je tgkp die kt mn..aku dh try formula nh
benci+ menyesal suka org mcm tu+ ubah fikiran+fokus dlm kelas=
akhirnye aku x t'cari2 byang die ..hahahahhaa...
aku rs almost 1 sem nh after arwah ayah meninggal aku b'jye keep the distance to 4get..so org lain bole msk line pasni..kah3..(gurau je)
makin lama makin ilang..tp die plk yg jauhkan diri..
baru aku nk bajet mcm kwn2..
aku rs nh mesti ad org gtaw die nh..adehh laaa...
bapak malu tol aku ...skg aku nk kwn2 je..
lgpon die dh ckp n kwn aku die suda m'punyai pilihan yg 1..
die nk yg tu jek..x mo org lain.
wahahaha..aku pon curious nk taw sape..(mmg kaki gosip tol)
miahaha..ley la aku dtg bwk adiah time die kawen...kei3..
wahhh cam pedih sket kt ht..but life must go on..kan kan kan???
aku kena open minded,confident,berani...
kalo x smp ble2 x ley lupe...kah3..mcm la dh kapel..
padahal..aku je kot yg b'tepuk sebelah kaki..eh silap..tgn..=P
aku rs die pon segan kan..geng2 aku slalu kenakan die n aku..
better apart mcm nh kn..sbb aku pon dh x biasa nk skype..jd kekok..

p:s = kalo bnd tu kite slalu igt..maka igt la..so baik jgn igt..^^'' rmi lg yg syg kite..so x yah kejar cinta manusia..cinta pd ilahi kekal selama nya..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

tak susahkan sesape said...

masa penyembuh terbaik...chill!=)

areiza said...

hahahaha...heee~~malunyerr...ad gak org bc..thnx a lot wani..^^''

Post a Comment