world

Followers

RSS

About Me

My photo
beban akan membunuh impian ;)
Powered By Blogger

wishlist 2012

hahahaha....awal2 lagi dh wat wishlist 2012...hehehe..
baru brp hb kn???let's look at calendar br 9th Dec 2011 azie oiii~~

tadi ms jln2 jap kt kangaq tmn cikwe g lib..library la...
aku lak anta bj nk g outer kt kedai yg deret WAH SEAH..
sp2 dok kangar mst taw ktne..hihi..;)
then aku msk la kt YEN GALLERY...tmpt souvenirs
byk brg2 yg cumil2...sweet2...hahahah...
so aku pon t'pikir..angan2 jek..antra WISHLIST 2012 ..
kalo la ad org bg aku adiah SWEET2 yg ad dlm kdai nh..
cth nye..BEAR yg besau yg lmbut tu..ad star yg lipat2 cam cter korea tu.
hihihi..igt lg aku suke kalo besday smbut kt umah..
ms bgn pg..ayah + mama akn cium dahi ckp hepi besday adik..
mama akn msk mskan yg sedap2 special punye..mcm ayam goreng kicap special ntok aku sbb kt umah aku suke gler ayam ..smp ayah gelarkan aku musang...hihihi pastu ayah bc doa selamt ms mkn..pastu dpt la adiah dr adik beradik lain..tp sejak dh msk skola menegah+ uni+ matrix slalu je besday aku xde kt umah..=(
bz..skg aku rs nyesal sgt2 bl ayah dh xde nh..dl sll je bz n aktiviti palap ..
tp at least aku rs syukur aku diberi kesempatan 30 hr puasa b'sm ayah tahun nh..dpt mskkn ayah ns goreng pataya...skg bl tgk bnd yg aku penah mskkn ntok ayah aku rs sedih sgt..tp aku x dpt nk luah kn ...tp aku b'tuah ad gak bdk2 igt besday aku..
siap wat surprise besday lg..walaupon dh lmbt & ms kt tauliah usm 2010..appreciate sgt2...thnx housemate n palap fwen..^^'' n kwn2 yg wish besday sayerr...

ehh pnjg tol intro aku...hahahah...ok nh yg betol punye...
WISHLIST 2O12

(1)nak dpt dean list...x mustahil kn..aku kena usaha kuat..x ley byk main..
(2)sambung master..insyallah kalu ad rezeki..amin2..ley ad title kt dpn nm
( Dr.Nur Aziera)..amin..insyallah..lm mcm mn aku akn dpt gak..
konvo..time nh nk bwk mama jln2..aku kena prektis bwk keta..x ley
takut..kena berani...
(3)jumpe soulmate..sape x nk kn??kah3..tp..aku nk org tu serius ..aku x nk kapel pastu clash bl dh abes u..aku nk org yg ad komitment..emm~~ so susah sebenarnya nk ckp sbb aku pon byk kelemahan..so x ley nk advice org..hahahaha..
sbb aku dh serik b'tepuk sebelah tgn..kecewa ..amik ms lm gak..
haaa..tu belum kapel kn dh rs mcm tu..hahahaha...sm jek..=P
so aku tgu seseorg yg betul2 serius n aku,dpt bimbing aku ke jln yg diredhai allah
(4)dpt adiah besday yg comel2..hehehe,,,aku nk sgt tgk kakcik kawen..amin..

ok la..tu je kot rs takat wish nh.karang byk2..x larat nk fulfill...k bai.nk wat asgmnt.;)










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment